fbpx

Onze fanclub

Logo Arenberg grijs
Logo Tom Nollekens grijs
Logo KdG grijs
Logo Bond Zonder Naam grijs
Logo Van Den Bril grijs
Logo Metigla grijs
Logo DG Real Estate grijs
Logo De Gele Flamingo grijs
Logo Beerschot grijs
Logo Kiels Scooter Center grijs

Hieronder stellen we onze projecten op hun mooist voor en doen we alsof in de praktijk precies gebeurd is wat we in strategie vooraf zo hadden bedacht. Mopje! Natuurlijk doen we dat niet. 😉

We denken steeds mee. Het kan zijn dat we na een aantal maanden merken dat we onze strategie moeten herzien. En die flexibiliteit vinden we enorm belangrijk. Also, f*ck die klant-leverancier-relatie. Wij willen écht samenwerken.

Ben jij de volgende? 😉

Barbara Torfs Bond Zonder Naam
Read More
Samenwerken met het jonge en dynamische team van Twaalfde Man Media werkt zo ongelooflijk verfrissend en inspirerend!

De combinatie van een duidelijke visie, een grote dosis creativiteit, expertise en een hands-on mentaliteit leidt telkens tot mooie en betaalbare resultaten voor BZN.
Matthias NollekensGroep Tom Nollekens
Read More
Het jong geweld bij Twaalfde Man weet ons op een boeiende manier te inspireren en uit te dagen om onze online aanwezigheid naar het volgende niveau te brengen. Jasper en zijn team helpen ons bij het structureren van onze online kanalen om zo onze diverse klantengroepen op een goede manier te bereiken.

Ze werken vlot, flexibel en gestructureerd. Wij zijn alvast benieuwd naar de verdere samenwerking tussen de Groep Tom Nollekens en Twaalfde Man!
Lorenz VerbertScooter Center Kiel & Merksem
Read More
Er zijn veel social mediabureaus, maar Jasper en zijn team maken het verschil door heel persoonlijk om te gaan met de klant. Ze verdiepen zich in de sector van de klant om zo een nog betere strategie uit te werken.

In de samenwerking is er veel persoonlijk contact met minstens één offline meeting per kwartaal.
Sander GebruersBrainbridge
Read More
Onze samenwerking met Twaalfde Man is heel waardevol, vooral vanwege hun diepgaande expertise in advertising en leadgeneratie. Ze zijn heel innovatief. Dat geeft de Brainbridge campagnes een verfrissende twist en levert ons heel kwalitatieve conversies op.

Door out-of-the-box te denken en niet-klassieke platformen zoals Reddit te gebruiken, verbreedt het bereik van onze campagnes en verhoogt hun impact aanzienlijk.
Previous
Next

CASES

Tom Nollekens — Een nieuwe digitale aanpak

De Gele Flamingo — 10.000 volgers op TikTok

Van Den Bril — Je merk online verkopen

Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground
Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground
Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground
Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground Join the playground

Collega's worden? ☕️

Weg met die klant-leverancier-relaties. Samen gaan we voor resultaat.

Weet jij hoe je Gen Z kan bereiken?

Ontdek alle tips in ons e-book!