Onze fanclub
Hieronder stellen we onze projecten op hun mooist voor en doen we alsof in de praktijk precies gebeurd is wat we in strategie vooraf zo hadden bedacht. Mopje! Natuurlijk doen we dat niet. 😉
We denken steeds mee. Het kan zijn dat we na een aantal maanden merken dat we onze strategie moeten herzien. En die flexibiliteit vinden we enorm belangrijk. Also, f*ck die klant-leverancier-relatie. Wij willen écht samenwerken.
Ben jij de volgende? 😉
Barbara Torfs Bond Zonder Naam
Read More
Samenwerken met het jonge en dynamische team van Twaalfde Man Media werkt zo ongelooflijk verfrissend en inspirerend!
De combinatie van een duidelijke visie, een grote dosis creativiteit, expertise en een hands-on mentaliteit leidt telkens tot mooie en betaalbare resultaten voor BZN.
De combinatie van een duidelijke visie, een grote dosis creativiteit, expertise en een hands-on mentaliteit leidt telkens tot mooie en betaalbare resultaten voor BZN.
Matthias NollekensGroep Tom Nollekens
Read More
Het jong geweld bij Twaalfde Man weet ons op een boeiende manier te inspireren en uit te dagen om onze online aanwezigheid naar het volgende niveau te brengen. Jasper en zijn team helpen ons bij het structureren van onze online kanalen om zo onze diverse klantengroepen op een goede manier te bereiken.
Ze werken vlot, flexibel en gestructureerd. Wij zijn alvast benieuwd naar de verdere samenwerking tussen de Groep Tom Nollekens en Twaalfde Man!
Ze werken vlot, flexibel en gestructureerd. Wij zijn alvast benieuwd naar de verdere samenwerking tussen de Groep Tom Nollekens en Twaalfde Man!
Lorenz VerbertScooter Center Kiel & Merksem
Read More
Er zijn veel social mediabureaus, maar Jasper en zijn team maken het verschil door heel persoonlijk om te gaan met de klant. Ze verdiepen zich in de sector van de klant om zo een nog betere strategie uit te werken.
In de samenwerking is er veel persoonlijk contact met minstens één offline meeting per kwartaal.
In de samenwerking is er veel persoonlijk contact met minstens één offline meeting per kwartaal.
Marc SchueremansCoolbird
Read More
Twaalfde Man verzorgt al een jaar de digitale marketing voor onze Coolbird webshop. Na een korte inwerkperiode, met snelle service en communicatie, kunnen we vandaag met Coolbird veel gerichter digitaal adverteren en zo klanten overtuigen om bij ons te bestellen.
Iedere maand wordt alle data geëvalueerd. We sturen in samenspraak met Jasper bij waar nodig om onze vooropgestelde doelstellingen te behalen. Zowel op nationaal als op internationaal vlak zien we geleidelijk aan het marktaandeel van Coolbird vergroten.
Iedere maand wordt alle data geëvalueerd. We sturen in samenspraak met Jasper bij waar nodig om onze vooropgestelde doelstellingen te behalen. Zowel op nationaal als op internationaal vlak zien we geleidelijk aan het marktaandeel van Coolbird vergroten.
Previous
Next
CASES
Tom Nollekens — Een nieuwe digitale aanpak
Coolbird — Webshop met marketingfunnel
CIRCL — Online overtuigen om een huis te kopen
Van Den Bril — Je merk online verkopen
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Join the playground
Collega's worden? ☕️
Weg met die klant-leverancier-relaties. Samen gaan we voor resultaat.