Nood aan TikTok marketing?
Ondertussen zitten er +3.6 miljoen Belgen op TikTok. Jouw doelgroep dus ook!
- Door ons TikTok partnership volgen wij alles vanaf de eerste rij.
- Van strategie tot creatieve ideeën en advertising voor jouw merk.
- Bereik op een authentieke manier je doelgroep.
- Wekelijks houden wij de trends in 't oog om hierop slim in te spelen.
Strategie
Creatie
Advertising
Strategie
Creatie
Advertising
Strategie
Creatie
Advertising
Strategie
Creatie
Advertising
Marijke CrynenCommunicatiemedewerker Kavka
Bij Kavka willen we dit jaar sterk inzetten op het bereiken van jongeren, en TikTok speelt daarbij natuurlijk een essentiële rol. Het team van Twaalfde Man heeft ons zonder moeite wegwijs gemaakt op het platform en heeft ook meegeholpen bij het vinden van jonge creators die ons TikTok-account gaan beheren.
Dankzij hun uitstekende ondersteuning en duidelijke communicatie kijken we vol enthousiasme uit naar dit nieuwe avontuur op sociale media!
Dankzij hun uitstekende ondersteuning en duidelijke communicatie kijken we vol enthousiasme uit naar dit nieuwe avontuur op sociale media!
Sander GebruersBrainbridge
Onze samenwerking met Twaalfde Man is heel waardevol, vooral vanwege hun diepgaande expertise in advertising en leadgeneratie. Ze zijn heel innovatief. Dat geeft de Brainbridge campagnes een verfrissende twist en levert ons heel kwalitatieve conversies op.
Door out-of-the-box te denken en niet-klassieke platformen zoals Reddit te gebruiken, verbreedt het bereik van onze campagnes en verhoogt hun impact aanzienlijk.
Door out-of-the-box te denken en niet-klassieke platformen zoals Reddit te gebruiken, verbreedt het bereik van onze campagnes en verhoogt hun impact aanzienlijk.
Lorenz VerbertScooter Center Kiel & Merksem
Er zijn veel social mediabureaus, maar Jasper en zijn team maken het verschil door heel persoonlijk om te gaan met de klant. Ze verdiepen zich in de sector van de klant om zo een nog betere strategie uit te werken.
In de samenwerking is er veel persoonlijk contact met minstens één offline meeting per kwartaal.
In de samenwerking is er veel persoonlijk contact met minstens één offline meeting per kwartaal.
Hoe gaan we te werk?
- Brainstormsessie om jouw merk en doelgroep in kaart te brengen.
- Opmaken van een strategie
- Maken van content
- Opzetten van paid campagnes
- Bijsturen op basis van data
- Trendwatching