Ik ben 23 jaar en zit in de les boekhouden. Mijn docent komt naar me toe gestormd. Hij eist voor de ogen van alle andere studenten dat ik de foto’s die ik van zijn dia’s nam verwijder. Ik wilde de foto’s gebruiken om zijn lessen beter te kunnen studeren. Hij dacht daar duidelijk anders over.
Op dat moment knapte er iets in mij. Ik dacht: ‘Wat zit ik hier eigenlijk nog te doen? Ik wil doen wat voor mij werkt en geen nutteloze regeltjes volgen.’
F*ck it, ik start mijn eigen bedrijf.
En dat is juist waar Twaalfde Man voor staat. Dat tegen de stroom ingaan en enkel kiezen waar we voor 100% achter staan.
Vandaag kan iedereen adverteren, maar waar kunnen wij nog het verschil maken? Als social-first agency zijn we het gewend om creatief uit de hoek te komen. Als we weten dat onze doelgroep er goed op zal gaan, dan doen we het ook gewoon.
We durven fouten maken en experimenteren, want alleen zo blijven we elke dag groeien. We worden blij van resultaat en zijn kritisch naar elkaar toe om dat te bereiken. En misschien nog wel het belangrijkste, we durven f*ck it zeggen.